Kegilaan melanda!! Huahuahuahua..

Haaaaaaaaaacccuummm! Huaaa.. selsema!!! Konon.. (_ _!!)
Seriously, memang aku selsema.. tapi tanak cakap sal tuh.. nak cakap sal otak aku yang tengah nak menggila!! Huahuahuahua..
dear readers.. maafkan mali.. dia da tak betol.. kata otak aku kepada korang..  walaupon otak aku tu yang nak gila sebenarnya.. hahai.. ape yang aku mengarut? Korang tataw ka? Aku pon tataw gak sebenarnye. Hik9.. tade lah.. jap eh nak pk jap..
5jam kemudian…. Hahaha
Okeh! Sebenarnye aku nak cyte lah sikit.. (konon) sal pengalaman aku sepanjang terperuk kat Universiti Pendidikan Sultan Idris dengan kos Ijazah Sarjana Muda dengan Kepujian Reka Bentuk Animasi.
Yeah! Korang nak aku stat dari mana? A? Okay!!

A! Kelas tak banyak tapi tido tak penah cukup.. kuang8

Mase 1st masuk ritu kan.. mase mula2 masuk tuh.. Aku bahagia sangat.. masa dapat jadual la..  ye ke? Hurmm.. bahagia lah.. sebab memang sama sejibik ngan rumate aku.. pastu langsung tak bahagia (sebab ade masalah ngan dye,well,,later bout dat)
Salah satu sebab tak bahagia? Yaaa!! Tido yang tak cukup! Siyes! Tunggang tebalik idup aku kat situ.. malam berjaga sampai siang n siang tido.. tu pon sejam dua paling lama.. tak pon law nak mendasyat lagi, langsom tak tido. Huahuahua.. rekod paling superb lah aku dapat cipta, tak tido sampai pat ari pat malam. (sampai hari ke4 otak aku da bengong giler langsung tido due hari berturut2,hahaa) bangun tido tu, tangan aku da gigil2 bagai.. mana taknye, dua hari tak makan.. Hahaha.. (tapi berat tetap nek.. =,=’’) kannn??? Camna otak aku tak menggila kan????? Konon.. (_ _!!)?
Lupa nak cakap sebab.. sebabnyer.. walaupon klas kami tak byk.. (siyes tak banyak)
Ari jumaat sabtu ahad isnin aku cuti.. ai selasa rabu n khamis je yang aku ade klas, tapi assignment menggunung everest! Xde la byk pon.. tp makan mase nk siapkan satu2.. huhu
(walaupon aku yang banyak tangguh sebenarnya,huahuahuahua)

B! Makan terlebih cukup, pada masa yang sama terlebih tak cukup!! Heh??

Tak paham? Meh aku nak pahamkan.. Aku ni palapes kat upsi tu.. tataw ape tu palapes?? Haaaa..
Da taw? Aku anggap korang da taw lah kay? Okay.. aku teruskan.. J
Palapes bila ade latihan dye akan sedia makan.. Bila dye sedia makan, makan free.. bila makan free..memang kurang bijaklah bagi sape2 yang makan sikit (kami satu rumah siap bungkus lagi wat balik.. =,=’’)sebab makan free merupakan satu penjimatan yang tiada bandingannya.. jadiiiii.. tyme latihan palapes memang kami akan di jamu dengan secukup2nya..
Habis jek latihan,yakni hari utk ke kuliah aka kelas aka tutor dll.. aku memang akan berlapar jerk.. mana taknye.. stat je hari ade klas, stat lah aku tensyen dengan berbagai2 assignment yang datang mendadak entah dari mana. Jadi.. memang masa aku pada hari selasa rabu khamis tu akan aku habis kan dengan wat assignmen hantar assignmen; assignment kene rejek, assignment kene wat balik, assignment kene hantar balik and and and and! And gi kelas.. sOooo.. pada hari2 tersebut2, makan minum aku memang terabai.
Rekod pernah di cipta: Pada hari khamis ade klas cik ADa rasa pukul 2 ptg smpai kul 4 and kul 5 sampai kul 7 ptg plak klas Encik razak. Pagi bangun je tido (lepas solat subuh la) terus stat wat assignment cik Ada.. Sebelom pukul 11, kene stat wat assignment Encik Razak lak.. kalau tak, habis! Dalam pada aku bertungkus lumus wat assignment tu pon kan.. aku masih lagi submit assignment lewat.. n datang klas lewat.. haha..
(Muke aku ni memang da kene cop selalu datang lewat n selalu hntr assignment lewat kot..) Siyes.. tapi nseb bek aku pandai cover kan.. Konon.. huahuahua

3!! KESIhatan yang terabai~~~~ (its C aCTually..)

Hah! Memang! Caya lah. Sampai doctor kat ups ini da kenal aku.. mana tak nye.. dalam seminggu ade je penyakit yang datang membadai diriku inih~ 
Dush3…(badai melanda lah konon tu.. sound efek.. >,<)
Betol lah kan. Kalau da makan minum tido ape semua tunggang langgang mana nak sihat.. Huhuhu.. tapi aku heran bin pelik tuh.. member aku sorang tuh.. amek kos len tapi subjek yang kitorg blaja untuk sem 1 ni sma la.. aku tengok dye rileks je.. assignment on time.. siap sempat melukis mende2 yang tak perlu ag.. (okay, jangan pk plek yer.. dye lukis pemandangan.. ) n layan je game fb cam aku.. tapi masih on time segala2nya.. kot? Tapi nmpak cam on time laa.. aku pon tataw camne ye wat.. huk9

p/s : ade satu lecture tu kami same (banyak actually) still.. markah utk assignment aku lagi banyak dari dye.. ngeeeee…. :D

D! Don’t judge a book by its cover! ReVERse meaning!

Maksud aku ngn reverse meaning tu.. jangan korang tengok orang tu korang ingat dorang sume baik.. please!
Memang agama kita menyuruh kita supaya bersangka2 baik kan.. tapi jangan jadi terlalu baik sampai diperbodoh2kan.
Ape rasional aku berkata2 ini? Yaa.. rasionalnya, aku da terkena.. Kat ups ini lah.. Aku sangka kan orang tu akan jadi kawan baik aku Insyaallah.. kWAN yang mampu aku bergantung harap susah dan senang sma cam aku layan dye. Tapi harapkan telefon rupanya telefon habis kredit. (cube mngautkan dengan telefon tapi gagal)
Tu lah.. pokoknye kena hati2.. jangan Nampak orang cam baik je terus korang wat baik balik ngan dye.. Sabar. Take time. Lama2 korang akan kenal sesorang tu.. so jangan cepat sangat nak judge dye tu baik ke hape.. okeh??

F!! No exam lots of tension!

Hahahaha.. maklumlah tade exam kan kos kami.. jadi semua keje2 pemarkahan bergantung pada assignmen2 tu lah.. jadi tensyen memang sangat membebankan.. ( da la assignmen sllu kene rejek kan.. )

G! aku da habis merapu! Babai! Hahahaha..

p/s : maaf kan mali yang tengah giler okay? Salam.. J


Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :