Aku dulu dan sekarang~

Hai.. Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Apa khabar? hARAp2 korang sihat lah yer.. :)
Hari ni, malam ni actually.. aku nak cerita tentang aku DULU dan SEKARANG.. (konon kasi gempak dengan caplock kan..)
i mean.. orang lain sibuk dok citer pasal malam nisfu syaaban kan.. aku nak gak citer tu.. tapi kalau da semua orang citer pasal tu sape nak citer sal mende laen kan.. takpe lah.. aku bagi kelainan pada yang baca entry aku malam ni.. hehe.. (konon lagi)
sebenarnye aky browse internet rambang je tadi.. boring tak taw nak wat pe.. (takde niat nak update blog pon,kua8)
sekali aku bukak google image dan aku taip nama aku sendiri. Nama aku agak komersial lah kot di kalangan mat2 salleh (nickname la) sebab berlambak2 keluar gambar dorang2 yang aku tak kenal berupa mat salleh. siap dengan produk kecantikan spa dari hawai pe semua.. Huaaaa.. (bangge tanpa sebab kan) 
sekali.. bila aku refresh kluar gambar aku time sekolah.. sakai da ni.. ingat ade stalker yang mencuri gambar aku ke hape kan.. (perasan)
sekali rupanya gambar tu dari blog yang aku buat hampir LIMA tahun lepas.. aha.. kelakar.. blog tu.. sangatlah tak meced! (macamlah meced sangat kan sekarang.. XD )
tapi still. kalau nak di banding kan dengan dulu.. aku berblogging dengan sekarang.. sekarang ni aku rasa maju lah.. (sikit)
sebab dulu kami mana ada internet kat rumah kan.. facebook pon.. mase aku form four form five gitu baru stat buat.. (tengah giler friendster kan mase tu) [sape ade friendster sila lah like entry ni nanti! >_< ]
takde tenet lah kekangannye kan.. tapi wat alasan sibuk konon takleh nak update blog.. haha
pastu layout pon amek orang punya.. yang free plak tu.. entry pon citer sal sekolah.. kelas.. first love lah (konon).. Ya Allah hai.. sangat tak meced.. 
AKUKAH ITU?????

haha.. memang aku gelak2 giler jer bace ape yang aku tulis.. anyhow.. semua tu da berlalu.. aku ase nak delete sangat blog tu tapi takleh sebab aku da lupa pasword ngan email dia apa.. hahaks~
epic fail betol.. korang nak tau ape aku tulis? hehe.. search la sendirik okay..
ini rupa dia. usaha cari taw! : p
Hint : Malie's profile.. XD

Have a happy night everyone.. and selamat nisfu syaaban.. jom same2 puasa esok.. insyaallah and.. kalau ada silap dan salah.. harap di ampunkan dari hujung kepala sampai hujung selipar.. XD

Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

4 bUdak cOmeL bERucaP :

nadia berkata...

wahh nama ala2 mat salleh la ni..hehe

mAy Lee berkata...

@nadia haha.. ala ala mat salleh lah sangat.. hehehe.. (perasan je lebih kot)
haha.. >_<

sHiMi sHinHae~ berkata...

xlama lg nk ramadhan da ! :)
btw ,follow sini :)

puteri cahaya berkata...

hai awak! nice blog!! =) jemput datang ke giveaway kte yang petama.

http://cahayahappiness.blogspot.com/2012/07/1st-giveaway-cik-puteri-cahaya.html