HOT FM BiG jAM 2012 kat KUala tErengganu!!

HAhahahahaha.. Assalamualaikum! ape kabo semue? Harap2 sihat lah yer..
untuk pengetahuan readers semua, saya baru sahaja pulang dari Hot FM punya Big Jam kat dataran Shahbandar Kuala terengganu!! Okay tipu.. (Balik da lame sebenarnyer..)
Bese lah.. men2 fesbuk dulu.. men game.. makan.. mandi.. semayang.. bla bla bla dan pukul 3pagi lebih ni baru la ada kesempatan untuk menaip.. hehehe.. (padahal baru de idea =,='')
Ok fine! whatever it is, nak cyternyer.. aku sangat seronok dapat gi hot fm big jam tadi malas nak taip huruf besaw suda..
ehemm~ 
antara artis yang datang.. (sedang kontrol perasaan excited konon)

SOFAZ, ALIYA, HAFIZ(dapat handshake ngn Hafiz~ bangge.. wuwuwuwuwu.. T_T), AXL,ZAMANI, AMIR UKAYS,NAJWA LATIF,

tu yang aku sempat tgk la.. utk konsert ptg.. sbb yg mlm aku xgi.. wuahahaha.. (ayah aku sibuk nak balik, geram tol.. huhu)
yang aku tak tengok, dengar live jer dlm radio mase OTW balik :

SPIDER, ELLA, BLACK, NIDJI, XPDC, nnn... aku da luper... =,=''

kire ramai jgk lah yg datang.. sape yg tak hambe sebutkan maafkan kekhilafan hambe.. otak manusia biasa lah.. huhu..
yang penting.. aku sangat bangga dengan kesportingan orang Terengganu..
na na na na na Teranung kitew~ ahaks~
(walaupon agak jakun skit actualli)
dapat front seat mmg bez.. hehe.. 
kEsimpulannya saya suka gi tengok konsert~
cam pekak dah dok depan speaker besaw tuh.. ahaha...
tu saje.. k Assalamualaikum.. :)
Adiosa~
gambar ihsan pakcik google,malas nk masuk gambar yg aku amek td,private.. (konon)
(_ _!!)?


Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :