entry kene boo?? padan muka kau~

Hai3.. Assalamualaikum????? So sihat tak semua?? harap2 sihat2 lah belaka kan.. Hari ni otak aku pusing skit.. kenape? sebab banyak keluar duit tadi.. ahaks~ 
takde lah.. (walaupon ye sebenarnyer~) tapi siyes sakit kepala sikit, kene ujan~
Besut ujan weh.. ade kat mane2 ujan lagi tak??? hehe..

Haaaaaa.. mengupas tajuk kita kali inih.. aceh.. perasan good lah kan.. watever it is.. aku harap aku sangat tenang menghadapi nya.. hahaahahaha

entry aku kene boo.. hahahaha.. padan muka kau.. tu la nak cyte nyer betapa aku dah kehabisan idea kot sampai entry kene boo.. well.. i dono lah sape yang boo.. sebab aku tataw camne nak cek mende alah tuh.. (rabun it lagi rupenye aku.. =,='')
anyhows! 
IT DOESN'T EVEN MATTER

who cares kau nak boo ke ape ~ 
hak peribadi kan? kau tak suka kau boleh boo.. kau suka kau boleh like.. (sape suruh aku pandai2 letak button tuh kan?)
well.. jujur lah nak aku katakan walaupon hati ini agak sedikit terguris lah melihat kat ruang kat bawah tuh kan.. tibe2 ade boo sebijik.. (satu je kot,kuang3)
satu pon! tetap menunjukkan ape yang dearest reader rase tentang entry tu kan.. kerana susu setitik rosak nila sebelanga.. eh33.. kerana nila setitik rosak susu sebelanga.. huhuhu
satu mewakili semua kann... T_T
ok...
aku mengakui.. aku sangat kekeringan idea sekarang.. da tataw nak wat entry yang gempak2.. (aceh, bajet penah wat entry yang gempak konon? =,='')

anyhow.. aku memang dah tataw nak tulis ape.. 
sebab tu lah orang kata.. kalau kau nak men blog ni.. ko jangan jd cam chips more.. kejap ade kejap tade.. sebab mase kau ade tu takpe lah.. bile kau da tade (means tinggal blog tu agak lame) otak kau kering~
menyesal tak dengar cakap orang tuh.. huhuhu

tapi apakan daya.. nasik sudah menjadi bubur n bubur sudah habis ku makan..mase2 tu aku sangat sibuk dengan kerja2 yang bertimbun tak setel.. ni pom buat hati kering je ni tinggal keje2 tu jap semata2 nak wat entry ni utk tenangkan hati.. (konon)
kesimpulan pada entry aku kali ni.. aku nak mintak maaf sebab berhati kering selama ni sampai tergamak meninggalkan blog aku bersawang2, sehingga akhirnya otak aku plak yang kering.. huhuhu.. jangan lah hukum aku dengan butang boo tuh.. (walaupom aku sendirik yang memandai letak) (_ _!!)
kalau korang tak suka sekalipom.. lepas tekan boo tu letak lah sedikit komen membina.. boley jugak aku improve mana yang kurang kan.. ni lepas boo terus blah.. kecian kat aku woo.. (da stat menagih simpati)
okay fine.. aku doakan korang happy bersama yang tersayang.. and sekali lagi.. beribu maaf aku pohonkan.. salam satu Malaysia u ols.. Assalamualaikum and adioasa~

p/s : sapa yang leh memandu tu.. bawak kete leklok..sekarang ramai sangat orang eksiden..ingat lah orang tersayang.. :)

Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :