aku betol kau tu yang salah!

Assalamualaikum dan salam sejatera.. Harap semua yang sudi singgah kat entry ni sihat2 belaka, Alhamdulillah.. Hari ni? Hari Khamis.. Hari dalam sejarah, wat assignment sampai tak tido.. (banyak layan hindustan sebenarnye,hehe)
Alang2 dah pagi tu.. tahan sampai abis kelas je lah.. nanti boleh qada puas2 petang nanti.. 

p/s : don't try this at home. Hazard detected, hazard detected~ Kuang8

Okaylah.. ape yang aku nak cakap kali ni adalah soal, aku betol kau salah!
haaaaaa.. nak tau pe?

situasi : korang penah tak ade sorang kawan.. kawan yang boleh dikira rapat lah.. siang malam lah berkepit dengan dia.. (kawan okay, bukan boify or gurlfy..) kire simple nye memang korang rapat giler ngan sorang kawan ni.. pastu kan.. kalau korang dah bersama, korang akan berborak lah kan? takkan nak membisu je kan? mesti ade yang nak di stori mori kan? pastu nak dijadikan cerita, mase korang stori mori, ade lah cam korang berselisih pendapat; then, bila berselisih pendapat nih, kadang2 tu korang taw yang salah (let say pendapat tu adalah satu fakta,) tapi korang tetap nak betol.. tak kira lah ape jer yang kawan korang cakap, korang tetap nak menang, ada tak? korang cuma akan puas hati kalau kawan korang tu mengalah. ada tak?

hehehehe.. aku ada.. ahaks~
aku pon tak sedar mende alah ni dulu. Lepas dah setahun kami berpisah, (acecece,,) kire dok jao lah kan.. dye U laen, aku U laen.. jadi jarang2 kontek.. bila kenang2 balik zaman matrik dulu, aku sedar betapa kejamnya aku pada kawan aku sorang ni.. haha.. aku bukan tak sayang dia.. sayang kot, aseh.. sayang sebagai kawan.. in fact, aku anggap dia da cam adik beradik aku.. (sebab aku tade adek bradik) 
boleh dikatakan 90% tentang aku aku akan share ngan dia.. aku tak penah simpan pape ngan dia.. sangat direct forward,n dia still gak ngan aku.. haha.. aku bersyukur sangat ada kawan cam dia..

even sekarang pon kan.. ade masalah kat pape kat u, aku tetap cari dia kot untuk ngadu.. ahaha.. n a few other person laa.. soo..
kepada kawan aku tu.. aku nak kau tahu yang aku sayang kau.. kau jangan lupa kat aku tau, nanti ada masa kite gi merewang same2 kat KL okeh? aku nak tengok kau dah makin tinggi ke makin gemok.. aha.. aku da makin tinggi.. ahaks~ 
jangan jeles~ :)
aku doakan kau bahagia kat sana.. amin.. n terima kasih sebab sudi jadi kawan aku.. :)
p/s utk kau : kyuhyun tetap aku punya.. jangan mengade.. stay je ngan eunhyuk kau okeh??? ^^, v


P/s : hargai lah kawan anda.. sebelom terlambat.. ;)
kinah, aku sayang kau.. ahaha


Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :