bukan senang nak jadi blogger berjaya..

Hai3!! Assalamualaikum! Sihat ke semua nya? Harap2 sihat lah yer~

1st, nak mintak maaf sebab dah lama tak update.. aku~ (perasaan) sibuk skit semenjak due menjak ni.. (hakikat aku memang sangat sibuk) huhu.. maklumlah.. semester kedua baru bermula.. sampai lah pagi ni baru aku ada sedikit masa untuk on9 blog (on9 fesbuk tiap2 ari blh plak kan,, >_< )

Soooo.. ape yang aku berceloteh2 skit hari ni adalah : bukan senang nak jadi blogger berjaya, (aceh,ulang balik tuh tajuk tu)

Blogger berjaya? Apa tu blogger berjaya?? Haaa,,
mENurut definisi kamus cIk mAy Lee.. Blogger berjaya bererti

seorang blogger yang berjaya untuk mengupdate blognya setidak2nya setiap hari satu kali dan mampu menarik pelbagai lapisan masyarakat untuk terus membaca blog beliau disamping menjana sedikit @ banyak pendapatan menerusi blog mereka.

yaaaa... kenapa aku kata susah? yaa.. sebab nya aku rase aku lah antara salah seorang blogger yang kurang berjaya tu.. 

~maafkan saya,saya telah menghampakan kalian!~
(konon, =,='')

ya lah.. hupdate pom kadang2/ jarang2.. Followers/ pembace nyer pom ciput.. income plak? haih.. lagi lah jao menyimpang nak dapat hot cash dalam tangan..
tu lah,. sape suh malas update kan? hehe

ok! mulai hari ni,saya berjanji untuk rajin update! kalau saya malas.. marah saya lembu2 (kaw2) okay???

haaa.. tu saje utk kali ni.. =,='' 
~adios~

p/s : sedang berusaha untuk berceloteh pendek2 jer sebab ade orang komen aku suke taip panjang2.. huhu.. panjang ker? Assalamualaikum.. O_O

gambar ihsan pakcik google (_ _!!)?


Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :