made by Malaysians!!

 Hello? Apa khabar? Selamat pagi? Assalamualaikum? Salam sejahtera. n Salam satu Malaysia.. 

Haa.. Kalau sape2 yang kenal mat lutfi.. yg femes ngan v-blogging tu.. pasti korang da taw aku nak cakap sal pe kan.. tapi kalau tak.. maybe da tibe  masenyer utk aku menyebarkan virus terbaru yg bergelar virus mat lutfi!!! whuahahaha.. guraw je.. ampun yark!! virus v-blogging actually... hehehe


Okay.. Korang kenal tak mat lutfi ni? Anuar Hadi kenal tak? Tak ke?? Hurmm... Maria Elena?? Aiyark.. Kalau tak kenal kan.. korang boley dikire kategori rabun IT Malaysia jgk lah.. Sowie to say lah.. Huhuhu.. So.. start google lepas nie eh?? Tapi bace laa entry saye ni sampai habis dulu ohkay?? Good.. O,O v

Anyway.. dorang ni.. antare pejuang2 Malaysia.. aceh,pejuang takleh blah tuu.. hihihi Pejuang Malaysia yang memperjuangkan topik2 yang mungkin dipandang remeh oleh segelintir Masyarakat Malaysia namun sebenarnya sangat penting dalam mendapatkan kehidupan yang aman tenteram seharian.. hohoho.. ase macam tgh berkempen plak..

Anyhow..berbalik kepada tajuk,.. by this 31st of August.. seperti yang kite semue ank MALAYSIA ketahui.. kite nak sambut merdeka.. yang mana lah.. secare kebetulan jatuh pada hari raya Aidilfitri yang bakal disambut oleh semua muslimin dan muslimat seluruh dunia.. Jadi... Nak dijadikan cerita.,. Mat Lutfi nih.. mendapat ilham untuk wat video pasal hormat menghormati dalam kalangan rakyat Malaysia.. and becoz of that video is about Malaysia.. dye decide yg dye taknak wat video tu sorang2.. dye akn compile smue video respons yg org hantar pd video tu n akan pos pade 31 ogos ..


So.. korang nak rase femes tak? mUKe masuk YOUtube satu Malaya tengok?? Ape lagi? Hantarlah video korang cepat.. Syaratnye..kene senyum je sepanjang video korang n cakap.. korang bangsa apa n agama apa n perkara baik tentang agama or bangsa korang.. senang kan?? hehehe.. jom join semua..info lagi lanjut?? hah! tengok cendirik videonyar!! AKu da join.. korang bila lagi?? 

1 MALAYSIA!!!!!

                                   

Adiosa~ >_<


Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

4 bUdak cOmeL bERucaP :

hana szied berkata...

i love matlutfi !

mAy Lee berkata...

@hana szied saye pon!! hehehe.. ade geng! yezah!! :)

fiezra berkata...

sy minat mat lutfi yg cute ! :)

mAy Lee berkata...

@fiezrakann?? hehe.. dye pndai wat lawak .. n kiut.. aha.. >,<