HidUp dI UniVerSiTi

Whuahahahahaha.. Salam sejahtera dulu kepada yang sudi bace entry ni.. Whuahahahaha.. Aku ketawa lagi.. Kenapa? Haaa ini yang kita tak tahu,hahahaha... Tak..tak tak tak tak tak ya..
 Kali ini saya bukan nak berbicara tentang ketawa atau gelak ataupun bahagia ya Tuan-tuan dan puan-puan! Tapi kali ni ana mahu berceritalah tentang hidupnya di universiti.. Alah.. cerita lah sangat.. TAk cerita pon sebenarnye.. juz nak kongsi satu video pendek yang ade di kongsi kat grup matrik aku dulu.. Wuahahahaha.. Walaupun kitorang tak pernah masuk U lagi dan hanya akan bakal ke U pada bulan September ni je Insyaallah.. Tapi situasi yang digambarkan dalam video ni.. hampir 99% tepat ngan gaya hidup kitorang kat matrik lah.. SoOOOoo.. kalau ade sape2 yang dah masuk u tu.. jangan segan silu melemparkan! lempar ya! lempar apa? Lempar komen da la.. jangan lempar kerusi meja.. Kan kalau rosak.. sape yg susah?? Korang jugak kan sebab kene beli yang baru.. tak pon baiki.. Ahaks!

 Enjoy!!

video

(credit to sorang dak KMPh yg share mende alah ni.. kat YouTube pon ade ase..)
(peace!)

Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :