Infinity of Sound?

Assalamualaikum dan selamat malam kepada semua. Well.. Selamat malam sebab aku menulis entry ni pada waktu malam. Kalau korang baca waktu siang, iyakan sahaja ok?

Soo.. untuk entry kali ni, hati aku tergerak untuk berkongsi suatu benda dengan korang. Aku sebenarnya dah lame mencari kelibat kumpulan ini. Kumpulan nyanyian. 
Bermula perkenalan dengan kumpulan ini sekitar pertengahan tahun 2010 melalui satu video cut scene rancangan televisyen korea yang bergelar Star King. 

Ya.. Lama aku mencari baru berjumpa. Episod 100 yang menerima Kumpulan Super Junior sebagai tetamu mereka pada hari itu, telahpun menerima kumpulan Infinity of Sound ini sebagai salah seorang penghibur jemputan.

Yup! Inilah kumpulan infinity of sound. Mereka berasal dari Korea of course dan merupakan kembar tiga. Hoho.. 
Percayalah. Ini bukan cobaan! Ini betul2! Kembar tiga. Gambar ni tak lawa sangat tapi kalau dalam video diorang memang lawa. jeles aku,huhu

Infinity of sound ni adalah group yang menyanyikan lagu yang mana mereka sendiri memainkan alat muziknya and yang paling bestnya, alat muzik diorang adalah alat muzik tradisional. Memang best laa, bagi aku memandangkan aku memang suka bunyi2 an yang cam gitu.


Setakat yang aku dengar semua lagu-lagu diorang just nyanyi slow2. Maksudnya tak adalah jerit2 high pitch sampai nak pecah anak tekak. Just very soft and sweet. N stakat ni lah, lagu diorang yang bertajuk Millions Roses yang paling stick lam hati. Lagu ni nak kate menenangkan hati tidak. Lagu ni misteri tau. Buat aku rase cam.. misteri lah.. kot? Ahaa.. Buat meremang bulu roma free2 lah! Sebab lagu ni asalnya di tulis oleh seorang penulis lirik yang berasal daripada Latvia. Nama dia Raimonds Paul. Selepas itu barulah ditulis balik lam bahasa Rusia untuk Alla Pugachova yang merupakan seorang penyanyi Rusia. Lepas tu, kumpulan IS ni plak wat remix. Still,aku tetap rasa cam lagu ni lagu diorang sendirik becoz of the instruments. Ape2 pon, lagu2 diorang senang untuk di dengar oleh halwa telinga. Tak akan wat korang stress. Aku jamin! Well.. Kalau korang jenis yang minat lagu rock2,memang korang akan stress jugak. Depend laa.. Setiap orang ada citarasa sendiri kan? Apa kata korang tengok dulu video2 ni sampai abis baru komen. Hehehe.. Adiosa~



Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^