somE hELp pLease????

Hi everyone! Salam sejahtera lah pada semua.
Ok! I'll make this short! I need u guys help!

Boley tak korang tolong aku?

Aku daa join satu pertandingan buat blog.
 Tapi aku da buat blog lain sebab blog ni tak sesuai ngan temanyer

sO... boley tak korang bukak blog tu then follow blog aku tu?? Untuk mase sekarang memanglah ade satu entry jew.. Nak cari info dulu baru boleh nak buat entry baru. 

Tak kisahlah korang suke atau tak blog tu.. aku just memerlukan korang follow aku dalam blog tu.. N kalau korang rase rajin dan senang hati, letak laa komen2 positif kat situ.
N kalau korang rase senang ati lagi, korang ajaklah kawan2 korang follow aku jugak. Well,nothing will ever happen pon kan kalau korang follow aku? 
Tak ade yang rugi pon. Korang just need to follow that blog and leave some good comments. Piece of cake! Huhuhu.. Please? Bley tak? Aku sekarang sangat memerlukan wang. Tu pasallah aku kene jugak masuk pertandingan ni.
Please3?? tgh wat mke kiut sekarang ni.

Ini link dye,klik kat sini
Okay??? Please3.. Aku cayam korang semua kalau korang sanggup tolong. Trime kasih daun keladi!! Terima kasih banyak2 okay???? Tapi tolong lah yer?? huk8

Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :