kenapa aku masih single sampai sekarang?

Oh well.. kawan kawan semua dah berpunya.. dah berpakwe dah berkasih dah bersayang.. dah ber bi ber ayam beritik semua ada.. tapi kenapa kau masih single? Buruk sangat ke kau? 
Eh.. mana ada.. Alhamdulillah sejak pakai Hada Labo ni *sempat promot* jerawat dah singgah dah.. parut pon dah makin hilang.. 
tapi kenapa masih single? ke kau gemuk sangat? 

ehh.. memang aku makan nasi tiap2 hari.. tak diet cam kebanyakan kawan aku.. naik sekilo dah kecoh.. aku naek berkilo masih rileks dan bahagia tapi tak ada sampai tahap overweight.. masih lagi sihat BMI aku.. 

dah tu? kenapa kau masih single lagi? sombong sangat ke kau? 

ehh.. tak adalah.. tadi aku pergi beli burger elok2 je aku berborak2 ngan pakcik buat burger tu.. kalau aku sombong, jangan kata nak berborak.. singgah beli burger pon aku tak mau.. senyum2 bagai gelak2 ketawa.. elok je.. 
habis tu? kenapa kau single? kau da ada someone ke kat dalam hati kau? 

*aku pon senyap jap.. *
haaaaa... adalah tu.. sapa jejaka beruntung tu?

*aku senyum.. pandang dia.. *
haa.. memang aku dah berpunya pon.. status je single tapi not available.. 

wahhh... kau pandai simpan rahsia ngan aku kan? sapa dia? bagitahu lah.. mesti hensem kan? kan ? kan?

haaa'ah.. kacak dia sampai tak tergambar dek kata.. sempurna dia tak ada sapa yang boleh bagitau.. dia lah yang paling sempurna yang ada dalam hidup aku.. dia lah segala galanya bagi aku.. hidup dan mati aku hanya untuk dia.. semumur hidup aku hanya dia je yang aku cinta..

fullaaamaakkk.. jiwang lah kau.. bapak tak pernah citer kat aku.. bagitahu lah sape dia? aku dah teringin nak kenal dia nih..

kau kenal dia..

eh?? aku kenal eh? sapa?? lagi lah aku excited,,

ye lah.. mana taknya.. lima kali sehari dia call kau... tapi kau aku tengok tak pernah pon nak angkat call dia.. kau buat  bodoh je.. tiap2 ari gitu lah kau dengan dia..

eh?? dia ada nombor aku eh? sapa dia ni? budak u kita ke? kau ni.. saspen je.. apa nama dia? 

*dalam hati : bengap lah kawan aku nih*
nama dia Allah S.W.T,, dia ada 99 lagi nama, semua indah2 belaka.. tapi paling common orang kenal dia dengan nama Allah lah..kau kenal kan? 

terkedu kawan aku.. terus sengih2 cam kerang busuk
*orang azan asar*

haaa.. tu dia call lagi kau.. apa kata kau jawab call dia.. jangan terus tak angkat lah ye,, kang dia marah aku tak tahu.. *terus bangun blah amek air semayang* 

~the end~

Assalamualaikum and adios.. :)

Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

1 bUdak cOmeL bERucaP :

Tanpa Nama berkata...

In this baѕement example, the dіgital dіsρlay presentѕ the current gear selеctеd, the amount of time 'moisturizing with Creme de la Mer, ' ωhіch costs a рrіcеy
$275 a tub. Thе sіtе ωas officially unveiled to membеrs of the Old Огԁеr Amish Chuгch, The Wοoѕtег Dailу Recοгd reρorted.


Alsо visit my homepage - http://orici.ru