pengaruh k-popkah?????


Okay.. sasau dah datang! Setelah seminggu berhempas pulas berusaha, bersengkang mata siang dan malam *or maybe siang je* menyibukkan diri menghadap lappi sambil di temani lagu2 yang mesra berkumandang di corong telinga *bukan radio*Sehingga dimarahi orang tua kerana terlalu asyik dengan lappi sehingga akhirnya pada hari ini cukup hari ketujuh aku tetiba menjerit,“argghhhhhh!! Aku da tak tahan! Malas dah!”*okay mungkin tak jerit tapi dah tak bukak terus dah website ter,*

Okay, prolog konon ala ala novel.. apa aku nak membebel? Ala.. susah lah.. baca tajuk lah senang.. jelas terpampang kat atas tu kan~
Pengaruh k-pop kah? Aiseh.. translate tanda soal sebagai kah.. *suka suki hati je kan*
Assalamualaikum dan salam sejahtera and may peace be upon you.. J
Apa aku nak cakap sebenarnya.. dalam tujuh hari ni.. berakhir pada har aku menaip ni.. yakni hari ni hari ke tujuh lah kononnya.. aku sebenarnya sibuk usha nak blajar bahasa korea.. hah, tu je hah.. dah.. sembang je kencang kan.. boleh masuk tido semua.. tutup blog.. tutup lappi.. tido.. jaga kesihatan.. bla bla bla.. penceramah kesihatan da datang!! Cepat bawak ambulans! Ni no ni noo~~
Tu lah.. belajar korea.. senang tapi tak hade lah kacang rebus kan. BM pon ade challange dia yang tersendiri apatah lagi korea nih.. hangul la.. bahasa dorang doang panggil hangul kan..
Sekarang cam bangga la sikit blh da baca tulisan korea slow2.. merangkak3.. slow tp blh baca la.. n dengan pengalaman menonton drama korea selama beberapa ketika tahun dan waktu menghabiskan masa 16jam minimun untuk satu cerita memang banyak membantu untuk polish lagi bahasa ter..
Masalah ye.. semakin up level tu.. makin fed up dah aku.. tak susah tapi makin malas.. *bongkak lah kot agaknya*
(baru boleh baca sikit dah perasan good,) (_ _!!)?
ihsan google dgn carian tension girl, 1st picture.. LOL

Tapi tu lah.. dalam masa seminggu naik sampai level 4 da cukup hebat la tu kan?? Mungkin kena break jap.. makan kit kat.. pastu perah susu lembu sikit.. baru boley sambung study ngan ikhlas kot..
Aiseh, mase ade kuliah dulu takde pon kau semangat nak study kan? Dasar betol..
Anyway.. aku tengah amek break lah ni.. mogok study jap.. nak stop mogok game plak.. huhuhu.. rindu nfs..

p/s : nfs tu need for speed.. n aku tgh layan nfs underground skrg.. da level 10.. hohoho.. J

p/s II : aku tak rasa aku kena pengaruh k-pop lagi.. aku tak la layan sgt pon lagu2 korea.. layan tapi tak semua.. cuma interest untuk belajaq bahasa ni da lama da ada.. ~O~

p/s III : alasan~

ADIOS AMIGOS~

Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :