Jerawat dan megi ada agreement, percayalah!



Assalamualaikum! Okay.. make this short entry okay? *aLasan malas nak menaip*
Start aku sakit ritu kan.. ada aku cerita dalam entry sebelom ni.. nanti pepandai ar cari sendirik kan.
Sebab doktor ingat punca dia makan meggi after ta makan pape satu hari kan.. kire shock pada perut lah kan,, so aku kena curfew daripada meggi.. sengat terseksa time tu.. duit tadaq, sakit, takleh makan mende laen n aku Cuma ada setimbun stok megi pelbagai perisa.. so di pendekkan cerita.. aku takleh makan megi lah kan.. tahan.. sampai 3minggu lah kalau kira start tarikh sakit tu.. sampai skrg.. *tambah tolak lah..*
enak di makan bersama telur~ kacau sebati~~ yummmm
Okay.. memandang kan aku tinggalkan megi.. percaya tak start dari hari aku tinggal megi tu sampailah minggu ketiga tu.. sebab tak makan megi.. jerawat tak naek doh.. giler.. memang cam enlightment giler.. tak makan megi muka kau bebas jerawat.. makan lah seafood ke.. budu ka.. apa2 lah.. asal tak makan megi.. bebas jerawat.. so dalam 3minggu tu.. muka aku imporve lah.. healing process.. sampai lah aku merayu kat ayah suruh beli satu paket megi sbb da tak tahan gian nak makan.. *aku peminat megi tegar*
So ayah pon beli la.. satu je pon.. aku mkn satu paket je.. tu pon share ngn ayah aku.. boom! Esok terus.. 4 bijik jerawat sekaligus naik.. kurang ajar.. sampai sekarang tak kecut lg.. satu laa yg kat dagu tu.. yg tiga lagi da mati da kot.. hilang tanpa dikesan..

Moral of the story : jangan amalkan meggi dalam diet kalau nak kulit cantik.. *bajet kulit cantik*

p/s : sorry maggi.. it's fact.. thou you taste the best.. huhuhuhuhu.. T_T

Sekian.. ADIOS J

Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :