Daughter of Smoke and Bone?

Hai! Assalamualaikum and salam sejahtera to alls! Wish u guys in da pink of health.. OK! Baru2 ni aku ada pegi KL nak cari buku.. guna baucer 1Malaysia,(yess sebab jadi mahasiswi Malaysia) n (nak cari marker render cik Ada actualli, damned, =,='') <tak jumpa pon> soooo... kami pegi sampai KLCC untuk cari kedai buku yang ada banyak barang laa selain daripada buku jer.. then, kat KLCC, a book store called Kunikuniya or something like dat.. =,='' kedai yang penuh dgn buku2 English (tak ada marker render) even the workers don't even know what the hell is marker render, darned.. huhu
soooooooooo.. as we already come this far, aku pon buat keputusan laa nak cari buku2 cyte fiction or something like that.. since daa lame tak bace n cari kann.. then.. aku pon terserempaklah dengan "DAUGHTER OF SMOKE AND BONE"
cover dye? tak de laa hensem (eikhhh??? hensem?? =,='') still.. bila aku belek je page dye... 1st page cakap cam ni.. (it's already on the 4th page actually, >_<
guna camera phone jer,sori.. hehe

once upon a time, an angel and a devil fell in love, it did not end well..
 Walllaahhhh!! curiosity n inquisitive terus melonjak nak tau laa kann.. ape nih.. angel n devil?? so aku tengok laa harga.. $12.99.. lam.... RM 40 lebih laa.. (lupa sudah..) jadi aku bayar guna sekeping baucer aku tuh.. n kalau ikutkan.. blh habis bace lam mase sehari je kot.. tapi konon sibuk lah kan.. wellll~~~~ =,=''
mase tengah cuti2 midsem nih, aku baru berjaya habis baca.. hoorrraaayyyyy!!! dalam masa 4jam! hehehe.. yezzz!!! >_<
Best giler cyte dye.. tak rugi laaa baucer tu hangus sebab buku ini..
aku boley cakap laa..kalau korang peminat buku2 fiction, fantasy, horror or simple cyte yang agak tak logik dan tak masuk akal, this book will satsified your hunger, huahuahua..

cyter dye pasal seorang pompuan ni nama Karou, rambut dye kaler biru.. dye art student.. n family dye.. BEAST.. hahaha.. yes, lelaki yang bela dye dari kecik sampai dye besaw Brimstone, lelaki berkepala lembu dengan tanduk besaw, perempuan berkaki ekor ular nama Issa and seorang perempuan kepala burung nama Twiga.. n ada Kishmish bla bla bla.. dye cam wonder sejak dye kecik lagi kann.. sape dye sebanarnye..sape mak ayah dye.. kenapa hidup dye tak sama macam budak perempuan lain.. sampailah dye bertemu dengan Akiva.. an angel.. somehow.. hampir2 bunuh dye tapi tak jadi bunuh dye atas sebab2 tertentu.. slowly.. history dye terbongkar dalam dye mengenali Akiva dengan lebih rapat.. hehe
SOOOOO... ringkas.. tak leh cyte lebih2 kan.. nanti tak thrill.. hehe..tapi cyte dye memang berbaloi utk dibaca.. and u guys know what, cyte ni da dibeli oleh Universal Studio~ hehehe.. sooo.. tunggu laa versi movie plak someday will be.. insyaallah.. i'm looking forward for that.. huhuhu.. sooo.. ape tunggu lagi? pegi laa carik!! hehehe.. autor dye Laini Taylor.. selain daripada leh enjoy cyte yang best tu.. boley laa jugak korang asah skit BI yang agak2 da nak karat tu kan?? hihih.. just saying..
buku ni menang award kot.. 
ni website yang aku jumpa.. about da book.. singgah laa tengok.. ade a few sketches yang blh bagi korang general view tentang watak2 buku ni.. n blog Laini Taylor.. kat situ lagi banyak tentang buku ni..

ook?? tu jer yang kau nak cakap.. hehe.. adios..

p/s : Akiva aku punya.. huhuhu.. =,=''
xhensem sgt kan? ne cover utk international edition.. :)



Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

1 bUdak cOmeL bERucaP :

susulemakmanis berkata...

beb,nice blog!dah follow u..