Penakut!



Penakut.. Yes! I am a coward.. Penakut... mAcam lagu Yuna yang tengah berkumandang sekarang ni.. (kalau tak cube try refresh page ni.. Seriously.. penakut.. tapi my character in dat song was not the singer, but I am the guy dat Yuna said as penakut.. Ya.. aku penakut.. aku sedar hakikat tu dan aku tak dapat nak tolong diri aku sendiri untuk jadi lebih berani.. Aku takut dan aku tak yakin.. Aku hanya mampu hidup dalam angan2 sahaja.. Aku tak berani untuk step forward.. I just hope one day.. Tuhan akan izinkan aku untuk jadi lebih berani.. in the mean time, God don't let me lose everything.. Please don't let me lose anything.. eVen if i never owned anything unless high ambition and dream.. don't even take that away from me. Tolonglah hambaMu ini ya Allah.. Guide me to the right path.. I dn't want to be a coward forever but for now.. i need time to gain my courage.. God please be with me.. Amin..



Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :