i found dat it's harder..

Well.. lame korang tak nampak blog aku di update kan? Sooo sori.. huhuhuhu. Been busy3 like hell here in UPSI.. God knows! Tiap2 hari rase separuh mati.. Kerja kerja kerja dan kerja terus.. kAdang2 nak tido pon rase tak menyempat,. Memang penat sangat2.. Sabar je lah.. kan.. konon.. ahaks~


Soo.. back to tajuk.. True.. I found dats its harder~ huhuhuu.. Ape yang susahnye?? Hei3.. Takkan takleh nak agak lagi aku nak cakap sal pe.. Isk3.. Nanti da abis bace entry aku ni.. Gi makan kismis n susu banyak2 taw.. Pastu baca Quran banyak2 skit.. hehehe..
oK lah.. yang susahnye adalah. hidup kat universiti pendidikan sultan idris nih.. Tuhan sahaja yang tahu betapa aku tertekan hidup di situ.. WEll.. jujurnya lah.. aku gembira hidup kat upsi tuh.. Sampailah ade makhluk wat onar kat situ..
Aku serabut ada makhluk yang ada perangai cam tu dok dekat aku.. Makhluk yang fikir cam dye sorang je yang perfect.. Macam dye sorang yang bagus.. CAm dye boleh jadi sape yang dye mahu asal dye hepi.. and aku..?? Aku plak kene jadi sape yang dye mahu supaya dye hepi dan SELESA.. aku? Haha.. ape lah sangat aku ni kan.. aku bukan manusia cam dye lah kot.. Aku ni kan papertoy dye.. Mampus lah.. Aku ni tak laak ada feeling kot bagi dye.. Marah ni marah! *konon.. (_ _!!)*
Tapi betol lah beta marah ini. Makhluk cam ni memang takleh nak wat kawan.. Nak semua elok2 je.. Asal nampak yang tak elok terus blah. Betol lah kan pepatah Melayu tu kata,
Kawan nak wat ketawa memang senag.. tapi kawan nak wat nangis.. Haram nak jumpa.. Ynag jumpa tu memang bertuah ar.. Huhuhuhu.. *jeles3*

Kepada makhluk tu.. aku harap sangat kau berubah.. Masalah ar aku hidup dengan perangai kau sekarang. Aku sakit hati.. Aku niat awal datang upsi tu.. nak hidup gembira dan kawan dengan semua orang tanpa sebarang masalah tapi sekarang.,, kau da buat masalah..aku tak suka.. kau jangan wat sampai tak suka aku tu jadi benci.. Aku tak suka ni takpe lagi.. AKu masih boleh kontrol.. Dah aku benci nanti.. Aku takut aku da tak reti nak jaga hati ko yang terlalu sensitip tu  nanti.. Hati kau je kan yang sensitiff.. Aku ni kan hantu raya.. tak ada feeling.. hati batu.. kau tak tau ke aku ni hati tisu?? Aseh.. tisu kot.. haha.. Still.. AKu da naik muak dengan perangai ko.. Serius.. AKu harap ko pon blajar la untuk mengalah sebelom aku meletup.. Aku sangat2 dah tak sabar dengan kau.. Hurmm....
Tibe2 marah aku da membuak2.. Huhuhu..

Maafkan saya dear readers.. Chow dulu lah,.. Salam.. :'(


Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :