BusSineSS oNLine Babes! Yeah!

Seperti biase di awal entry aku..
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang sudi membace blog saye!! Trime kasih sebab sudi singgah, sudi blogwalking or blogstalking or pe2 je lah! Janji korang da ade kat sini,sedang membace entry ni. Terima kasih! Orang arab kate Thank you! Ahaks~
Tak kisah lah.. Betol.. Terima kasih ni.. Terharu sebab korang sudi bace. HUHUHUhuhu...

Haaa... cam biase lah.. selepas mengarut sikit2,aku kembali kepade topik yang aku nak bercakap....... or maybe lebih sesuai aku gune tulis?? Mane2 satu uatau kedua-duanya ya tuan2 dan puan. So untuk entry ni aku nak cerite skit laa pasal bussiness online ni..
p/s :
 care sebut : BU-SI-NES- ON-LI-NE.. Okay?? AHaks~

SoooOOo.. ape kesnye dengan business online ni? Yaaa.. aku rase mende ni haunted.. huhuhu.. N addicted..
First aku tak tahu pape pom pasal bisnes online ni. Serius yang. Tak amek pusing pon. Aku tak percaye lah senang citer.  Pastu kan start dengan mula shopping online tu kan, yang ade aku cerita sebelum ni kan, percaye sikit. Pastu join lah churp2 ni.. N nuffnang.. Slow2 kan bile da terlibat ngan kejadah semua2 ni.. Slow2.. Aku rase macam addicted. Hari2 bukak tenet semate2 nak chek brape dah aku dapat.. Lol!!
Tak tipu lah.. Walaupun dapat tu tak sampai seringgit kan.. Rase bangge giler.. Cayalah. Kerja bukak tenet je kan.. Taip2 sikit pastu sebar kat member2 terus dapat komisyen. Yang lagi syok nye bile fikir brape banyak yang aku mungkin ley dapat... Tamak kan saye,.. huhuhu.. =,=''

Anyway,walau ape pun, kite takleh percaye seratus peratus mende ni.. Sebab sekarang ni kan banyak giler scam yang berlaku kat dunia siber. Lebih baik kite mencegah dari merawat,kate doktor colgate kepada ibu.. Ahaha..
Whatever it is.. aku cume nak kate.. U ols kalau nak join perniagaan dunia siber ni.. Cari lah sumber yang betul dan boley di percayai.. Jangan sampai kene tipu sudah.. Okay! Pendek je! ADIOSA~ :)

Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :