AsSaLamuaLaikum pEmbuKa biCarA~

Benar dan sesuai dengan tajuknya,Assalamualaikum dan salam sejahtera di ucapkan kepada semua sebagai tanda pembuka bicaraku di sini. Aku bukanlah novelis dan aku juga bukanlah pengkarya hebat yang mampu mengorak kata-kata dan menyusun madah-madah indah buat santapan minda insan-insan yang sudi membaca nukilanku. Namun hadirnya aku di sini dengan harapan agar sedikit sebanyak ilmu dan pengetahuan yang aku ada dapat aku kongsikan bersama dan seterusnya mampu membantu warga negaraku untuk mengorak langkah lebih maju ke hadapan bersaing dengan dunia global.
Kita sudah maju dan sudah banyak yang telah kita berjaya gapai atas nama Malaysia. Walaubagaimanapun,adakah kita benar-benar sudah berjaya? Ataupun kita sekadar menumpang di atas kejayaan orang lain tanpa merasakan diri sendiri yang perlu berjaya?? Ayuhlah,sama-sama kita berusaha.
Insyaallah,dengan izin yang maha Kuasa,kita sendiri pasti berjaya menggapai kejayaan itu.

Suke tak?? KaLau suKe Like dan KomenLah yer? ^_^

0 bUdak cOmeL bERucaP :